- JAWA/CZ 1929 - 1946
- JAWA Pérák
- JAWA, ČZ 125 - 175ccm
- JAWA, ČZ 250 - 350ccm !!!
- JAWA 500 OHC
- JAWA 634
- JAWA 638 - 640
- JAWA Californian
- Jawa 623, 633 Bizon
- Jawa 50, 550, 555, 20, 21, 23
- Jawa Babetta 207/210
- Jawa, CZ - ostatní modely
- ČZ 125/150C, B,T,A
- ČZ 501, 502 skůtr
- ČZ 476/477 - 47x
- Stadion S11/S22/Jawetta
- Tatran, Manet skůtr
- Velorex tříkolák
- Velorex sajdkára
- vozík PAV
- MZ Díly
- Simson díly
- ŠKODA autoveterán
- AWO díly
- Oblečení a dárky
- Leštící prostředky
- Monážní nářadí
- Nášivky a odznaky
- Samolepky Jawa, ČZ
- Použité
- Železné modely Jawa
- Katalogy, literatura
- Užitečné
- BEZKONT. ZAPALOVÁNÍ VAPE
- ČZ 125 B
- ČZ 125 T
- ČZ 125/150 C
- ČZ 175 typ 450
- ČZ 175 typ 477
- ČZ 175 typ 487
- ČZ 250 typ 471
- ČZ 380
- Jawa 250/350 Pérák
- Jawa 250 typ 353
- JAWA 250 typ 559/353
- Jawa 350 typ 354
- JAWA 350 typ 360/354
- JAWA 350 typ 632 (12V)
- Jawa 350 typ 634
- Jawa 350 typ 638
- Jawa 350 typ 639
- Jawa 350 typ 640
- Jawa 50 Pionýr
- JAWA 500 OHC
- Jawa 90
- Jawa Bizon
- Jawa Californian
- Jawa-ČZ 125 t.351, 150 t.352
- Jawa-ČZ 125 t.355, 175 t.356
- Jawetta
- Stadion
- DKW Motocykl
! INFORMACE O ZBOŽÍ !

Důležité Informace
V případě, že chcete vyzvednout objednané zboží osobě, prosím kromě emailového kontaktu také o telefonický kontakt minimálně 3 dny předem.
Z časových důvodů budou přednostně vyřizovány objednávky zaslané přes internetový obchod a až poté emailové dotazy.
Renovace Motorů
Renovujeme motory pouze vaše, né výměnným způsobem. Důvodem je to, že není možné zkontrolovat předem stav vašeho motoru před renovací, a poté se často zjišťuje, že Motor má například, prasklé kartery, že každý karter má jiné číslo, že má strhané závity, že je různě neoriginálně provrtán, nebo že je jiným způsobem poničen. A mě pak zbude motor který již třeba nejde na další renovaci použít, nebo motor v dosti poničeném stavu. Proto provádíme renovace pouze vašich Motorů. Dodací lhůta je 3-6 týdnů podle vytíženosti.
Upozornění: V Případě, že váš motor bude ve stavu, kdy nebude možné zaručit 100% kvalitní renovaci budete na tuto skutečnost před sestavením motoru upozornění. V případě, že budete chtít motor i přes tyto skutečnosti zrenovovat, nebudeme moci vám na tuto renovaci poskytnout záruku. V případě, že se rozhodnete motor nerenovovat, bude vám naúčtována práce, která byla do té doby udělána (jedna se pouze o demontáž a čištění motoru a jeho částí).
Renovace Motorů se skládá z kompletního rozebraní a umytí motorových částí. A následného sestavení motoru, případně lakování a leštění dílů: Nová kliková hřídel, výbrusy válců, nové písty, spojka a její části, převodovka, ložiska, simeringy, atd. atd. atd.
Renovace kol
Kola je možné řešit výměnným způsobem, jen u kol typu 353/354 (velký náboj) bych rád upozornil na skutečnost, že každý zadní náboj má ozubený protikus zadní rozety který je více či méně použitý, tudíž nemusí 100% sedět do vašeho ozubení zadní rozety. Je tedy vždy lepší renovovat přímo vaše kola. Dostanete tyto kola vždy zpět.
Renovace válců
Válce 125, 175, 250ccm je možné řešit výměnným způsobem. Válce 350ccm brousíme a renovujeme pouze Vaše.
Důvod: spousta zákazníků má válce s prasklými, ulomenými žebry, nebo jeden válec typ 360 a druhý 354. nebo jeden válec 2 výbrus, a druhý válec 5 výbrus. atd.
Proto brousíme Válce přímo vaše, což je výhodné pro obě strany. Termín dodání 2-4 dny. v případě pískování a lakování 4-7 dní.
Písty pro válce 350ccm mají 16"mm čep
Pouze v případě, že máte válce 350ccm v dobrém stavu je možné udělat výměnu ihned. Bude se tak ale posuzovat přímo až vaše válce 350 uvidím.
Renovace klikové hřídele - je možné udělat dvěma způsoby. Všechny díly klikových hřídelí jsou české výroby.
1) standardní renovace - kdy je klika kompletně demontována, dostane nové ojnice, nové ložisko, nové horní ložisko, zrenovují se boční trny setrvačníky a poté je odborným způsobem sestavena a vycentrována. U této renovace se boční trny kliky renovují (pokud to jejich stav dovolí)
Tato klika stojí 138 Euro Pokud jsou boční trny v takovém stavu, že již není možná jejich renovace, musí se tyto trny vyměnit za nové. Za jeden trn je počítáno 15 Euro. Což super cena.
2) Renovace do nové kliky. probíhá úplně stejným způsobem, jen jsou u ní oba boční trny nové. Nerenovované. Tato klika je prakticky úplně nová a nerenovovaná. V případě, že nejsem telefonicky k dosažení, nebo vypínám telefon. Jsem ve stavu, kdy nemohu z vážných důvodů telefonovat
Oba rozdíly můžete vidět v nabídce dílů v sekci motor
Já osobně budu vždy radši, pokud budete chtít kliku výměnným způsobem, aby se jednalo o kliku s novými trny.
Vyhneme se tak dohadům, jestli má vaše klika trny renovace schopné, nebo né.
V případě, že přinesete kliku na výměnu a bude mít trny které se již nedají renovovat, bude vám za každý trn naúčtováno 15 Euro navíc.
A dostanete tak kliku novou. A né renovovanou. !
(jsem v místech, kde není telefon slyšet, jsem na úřadech, mám druhý hovor, obsluhuji zákazníka, nebo jsem mimo českou republiku)
v Tomto případě to zkuste později. Děkuji za pochopení.!